2009. 07. 21.

Levél

(Ma reggel kaptam, nagyon jól esett):

Teljesen el vagyok ragadtatva! Hihetetlen, Éva, bocs, KöviGréti én azt hittem elég jól ismertelek, de fogalmam sem volt hogy ilyeneket is tudsz! Egész este olvaslak (persze nem kerülte el figyelmemet a szomszédról szóló bejegyzés sem), és alig várom a reggelt, hogy megkérdezzem, hogy csinálod, hogy találsz rá mindig a legjobb verssorokra. Külön rettenetesen tetszik az, hogy szemérmesen elbújsz képek és szövegek mögé, de mégis ott vagy, ha csak egy-két szóval is, de megkerülhetetlenül és eltéveszthetetlenül. Ja, és milyen jó érzés lehet, hogy aki olvassa, egy színes, gazdag életet és egy színes, másképpen gazdag embert fedezhet fel, hát még annak milyen jó, aki maga éli át, hogy ez az élet milyen és ez az ember mit él át. Holnap még azt is megkérdezem, ki az a Puszenka (ha jól emlékszem a névre). Meg Era, aki szívemből beszél (szid, tol le, akad ki rajtad).
Még csak az első kettőt néztem meg, Magyarországot holnapra hagyom.
Jócca, jószomszéd.

.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Szárnybontogató!

Nyertél egy Jószomszédot:))

Smiley