2009. 03. 21.

Puszandának

Rendet kell raknom az agyamban, már most egy csomó mindent másképp látok, nem emésztem magam egy rakat felesleges dolgon, amik eddig felemésztettek egy csomó energiámat, stb. Olyan az egész, mintha a sors jól meg akarna leckéztetni... nagyon vicces tőle, választhatott volna enyhébb formát is. (Puszanda sorai)
...a baleset és a hullámvölgy azért ér el, mert még "dolgom volt" önmagammal. Az élet nem szólhat kizárólag arról, hogy pénzt keressünk és egzisztenciát építsünk. Ha mi nem szakítunk időt magunkra, gondoskodik erről a sors.
(Cserna Antal - Nők Lapja)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megráztak e sorok.Biztos ez azért is van mert szombaton meglátogattunk Szabóandit.Én nagyon bizom hogy MINDEN RENDBEN lesz (van) körülötte.
De ez a kép amit kiraktál nagyon-nagyon jó:)))Biztos lesz még ilyen,Andikát berakjuk egy kosárba és visszük ....

Puszi az Ötyéknek

Névtelen írta...

Na de ÉvaMama, a lelkem még romokban hever és alig tudtam visszatartani a bőgést... hát szabad ilyet? :)))

Találtam ma egy neked való, egy ide való idézni valót Psota Iréntől:
"... A szenvedésből is kapok! Belehalnék, ha nem lenne az életben katarzis, nem lenne bánat! Milyen élet az, ahol nincs bánat meg szenvedés? Egy ember a szeretetből, a szenvedésből tud csak mindent megtanulni! Hát nekem volt bőven tananyagom!..."

Puszi az Ötyéknek tőlem is!

Puszanda