2008. 09. 07.

Cetlik

"Eleinte csak magamnak jegyeztem le a gondolataimat. Néha szükség volt rá. Ha az ember lelkében olykor kavarodás támad, tanácsos minél hamarabb tisztázni mi a fontos és mi nem, miért történnek meg bizonyos dolgok, hová tart, mi a dolga ezen a világon.
Nekem ebben segít az írás. Nem tudom, ki hogy van vele, de szerintem sokkal áttekinhetőbbé válnak a dolgok, ha papírra vetjük őket.
A gondolat csupán egy formátlan, zabolátlan erő. Olyan mint a szél. Csak akkor hajt előre, ha vitorlát tartunk elé.
Az én esetemben ezt a szerepet néhány papírlap töltötte be. Cetlikre, noteszlapokra, forgatási naplók hátoldalára firkantottam mindazt, ami éppen foglalkoztatott.

Aztán, amikor az adott probléma megoldódott, ezek az írások mehettek a fiókba."
Ezek Sebestyén Balázs gondolatai.
.
A saját cetlijeimből alakul az én szárnybontogatásom.
Gondolatok, versek, képek nem a fiókban landolnak, hanem itt, a blogomban.
.